Zarządzanie dokumentami
Pomagamy naszym Klientom kompleksowo zorganizować zarządzanie dokumentami w organizacji
Pomagamy naszym Klientom, przedsiębiorstwom oraz urzędom, kompleksowo zorganizować zarządzanie dokumentami w organizacji.
Przygotowujemy procedury zarządzania dokumentacją, opracowujemy kategoryzację i hierarchizację. Nasz zespół pomaga w przygotowaniu dokumentów do archiwizacji, dostarcza sprzęt i oprogramowanie do skanowania, a także przeprowadza digitalizację dokumentów. Nasza oferta obejmuje następujące kroki:
- Porządkowanie dokumentów
- Archiwizacja dokumentów
- Digitalizacja
- Wdrożenie systemu zarządzania dokumentami
Wspieramy Klientów we wdrożeniach systemów oraz procedur zarządzania dokumentami w organizacji. Niezależnie od skali przedsiębiorstwa, ilości dokumentów oraz planowanego budżetu, jesteśmy w stanie usprawnić procesy biznesowe wdrażając narzędzia optymalne dla danego zastosowania.
Dzięki kompleksowemu podejściu w realizacji usług związanych z zarządzaniem dokumentami, każdy nasz Klient może szereg korzyści, takich jak:
- Możliwość łatwego przeszukiwania zasobów dokumentacji
- Porządek w dokumentach
- Współdzielenie dokumentów
- Odzyskanie powierzchni biurowej
- Ułatwienie dostępu do dokumentacji